Διαδικτυακό Μάρκετινγκ
Ένας νέος κόσμος και νέα εργαλεία στη διάθεση των επιχειρήσεων!
Η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει μεταμορφώσει ριζικά τη φύση της επιχειρηματικής δράσης. Η παρουσία κάθε επιχείρησης στο διαδίκτυο είναι πλέον αναγκαιότητα και καθορίζει την επιτυχία της επιχείρησης μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον που αλλάζει καθημερινά με ιλιγγιώδη ρυθμό.
Ήταν αναμενόμενο ότι μαζί με αυτήν την συνεχώς αυξανόμενη εξάπλωση του διαδικτύου θα άλλαζε και το μάρκετινγκ των επιχειρήσεων, υπηρεσιών και προϊόντων. Ενώ οι στόχοι των επιχειρήσεων παραμένουν ίδιοι, δηλαδή να δημιουργούν αξία για τους πελάτες και να αναπτύσσουν ισχυρούς δεσμούς με αυτούς ώστε ως αντάλλαγμα να δεχτούν αξίες από τους πελάτες, εντούτοις τα μέσα, οι τρόποι και τα μηνύματα έχουν αλλάξει άρδην.
Για την OMNIMEDIA ο πυρήνας της στρατηγικής στο διαδίκτυο πρέπει να είναι ο εταιρικός ιστότοπος και γύρω από αυτόν να αναπτύσσεται μια σειρά από δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας τα κατάλληλα εργαλεία που προσφέρει το διαδίκτυο. Έτσι, έχοντας τον πελάτη στο επίκεντρο όλων των ενεργειών του διαδικτυακού μάρκετινγκ και αναπτύσσοντας το κεντρικό σημείο που θα επισκέπτονται οι υφιστάμενοι και υποψήφιοι πελάτες για να ενημερωθούν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που παρέχει η επιχείρηση, πετυχαίνει τους στόχους της: να δημιουργήσει, διατηρήσει και ικανοποιήσει τους πελάτες της, να αυξήσει την κερδοφορία της και να επεκτείνει τις δραστηριότητές της.
Βασικές Υπηρεσίες του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ που προσφέρει η OMNIMEDIA:
1. Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης - Search Engine Optimization (SEO)
Είναι πλέον συνήθεια, όταν αναζητούμε προϊόντα, υπηρεσίες ή οτιδήποτε άλλο να εισάγουμε στις μηχανές αναζήτησης Google, Bing, Yahoo, κλπ. τις λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με αυτό που αναζητούμε και στη συνέχεια επιλέγουμε από τα αποτελέσματα που η μηχανή αναζήτησης επιστρέφει. Έτσι φτάνουν και οι υποψήφιοι πελάτες στο εταιρικό site.
Γι’ αυτό είναι σημαντικό, ο ιστότοπος της επιχείρησης να εμφανίζεται όσο το δυνατόν πιο ψηλά στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (στην πρώτη σελίδα ή όσο το δυνατόν πιο κοντά σε αυτήν), ώστε οι πιθανότητες να τον επισκεφθεί ο υποψήφιος πελάτης να είναι περισσότερες.
Για να επιτευχθεί αυτό απαιτούνται μια σειρά από ενέργειες, τεχνικές, χρόνος και ειδικά λογισμικά ώστε να πραγματοποιηθεί αυτό που ονομάζεται Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης - SEO (Search Engines Optimization).
2. Διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης - Search engine marketing (SEM)
Πρόκειται για στοχευμένη διαφήμιση και προβολή με πληρωμένες καταχωρήσεις σε συγκεκριμένα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης ώστε να αυξηθούν οι επισκέψεις στον ιστότοπο. Όλες οι μηχανές αναζήτησης έχουν αναπτύξει παρόμοια μοντέλα διαφήμισης με πιο γνωστά και αποτελεσματικά αυτά της Google.
Η Google έχει αναπτύξει και προσφέρει ένα μοντέλο διαφήμισης στο οποίο όλοι κερδίζουν. Η διαφημιζόμενη επιχείρηση, πληρώνει την Google μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ επάνω στη διαφήμισή της. Άρα, η Google θα πρέπει να εξασφαλίσει ότι αυτή προβάλλεται όσο και όπως πρέπει.
Οι πιο δημοφιλείς διαφημιστικές καμπάνιες είναι: Pay Per Click (PPC) ή Cost Per Click (CPC) ή Pay Per Impression (PPM) με τη χρήση Google AdWords (text / image / video Google Ads) Επίσης, αποτελεσματική είναι η καταχώρηση διαφημίσεων Banner σε ιστότοπους ή με θεματική συνάφεια με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που θέλουμε να διαφημίσουμε.
3. Κοινωνικά Μέσα
Τα Κοινωνικά Μέσα (Social Media) έχουν επηρεάσει καίρια τον τρόπο που λειτουργούν οι επιχειρήσεις και είναι αναμφισβήτητα ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για προσέγγιση πελατών σήμερα. Έχουν δώσει τη δυνατότητα αλληλεπίδρασης της επιχείρησης με τους υφιστάμενους και υποψήφιους πελάτες και την ευκαιρία να δημιουργηθούν σχέσεις μεταξύ τους.
Όσοι ασχολούνται με το μάρκετινγκ έχουν μπροστά τους ένα νέο κόσμο και νέα εργαλεία στη διάθεσή τους για να επικοινωνήσουν με τους πελάτες και να αναπτύξουν ισχυρούς δεσμούς με αυτούς.
Η ανάπτυξη του Facebook, Twitter, LinkedIn, Instagram, Youtube και άλλων κοινωνικών δικτύων άλλαξε την προσέγγιση του Διαδικτυακού Μάρκετινγκ, δημιουργώντας ένα εντελώς νέο διαδραστικό και πιο αποτελεσματικό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ πελατών και επιχειρήσεων παγκοσμίως.
Το μάρκετινγκ των Social Media αφορά στον τρόπο προσέγγισης του κοινού μας. Οι πελάτες αναμένουν τώρα μια αμφίδρομη επικοινωνία, ενδιαφέρον περιεχόμενο και συνεχή αλληλεπίδραση για να διατηρήσουν το ενδιαφέρον τους ενεργό.
Ως εκ τούτου, είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να έχουν παρουσία στις πλατφόρμες των Social Media, καθώς φαίνεται ότι υπάρχει μια προσδοκία από τους ίδιους τους χρήστες γι’ αυτό. Όμως αυτή η παρουσία απαιτεί πολύ μελετημένες κινήσεις, συνεχή και εντατική ενασχόληση και παρακολούθηση για να μην φέρουν αντίθετα και αρνητικά αποτελέσματα.
Η εκπόνηση ενός καλοσχεδιασμένου πλάνου για τα κοινωνικά δίκτυα όπου θα αποκρυσταλλώνονται οι διάφορες τακτικές μάρκετινγκ και η στρατηγική της επιχείρησης για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι απαραίτητη ώστε να αξιοποιηθούν πλήρως οι άπειρες δυνατότητες και προοπτικές που προσφέρουν όλα αυτά τα μέσα.